My view

by missjuliealexandra

Dette er utsikten min. Den jeg våkner opp til hver morgen, og ser hver gang jeg ser ut vinduet mitt her på skolen. Sommer, høst og vinter. Natt og dag. Jeg har etterhvert blitt ganske glad i den, og tar et bilde av den omtrent hver dag. Fordi den endrer  seg hele tiden.

Ingen av disse bildene er redigert, bortsett fra beskjæring og vannmerking. Det er helt naturlig lys og farger.

This is my view. The one I wake up to every morning, and see every time I look outside my window here at school. Summer, fall and winter. Night and day. I’ve become quite fond of it eventually, and take a picture of it just about every day. Because it changes so much. 

None of these pictures have been edited apart from cropping and watermarking. It’s all natural.

Have a good day/evening

xx

