My boys

by missjuliealexandra

 

Da jeg var hjemme i høstferien, tilbragte pappa, Pax og jeg mye tid ute på tur. Stranda er vårt favorittsted. Og hver gang jeg savner dem altfor mye tar disse bildene meg rett tilbake til strandturene våre.

Pax som løper rundt som en annen gærning, pappa som prøver å løpe etter ham og fange ham til han er så sliten at han knapt kan puste, de to som spiller fotball, og jeg som henger etter fordi jeg “må” ta bilde av alt jeg ser. Alle av oss mistet broren mis sin ball på havet (… beklager, Mikkel …) og at vi kastet stein i vannet for å prøve å lage bølger store nok til at ballen skulle kome tilbake til oss. La oss bare si at det ikke fungerte så bra som vi hadde trodd..

When I was home for fall break, dad, Pax and I spent a lot of time outside. The beach is our favorite place. And every time I miss them too much, I look at these pictures and they take me right back to the beach and our trips.

Pax running around like any crazy person (dog?!), dad runnung after him trying to catch him until he’s so tired he can barely breathe, the two of them playing football (american; soccer) and me trying to keep up with them because I “have to” take a picture of everything I see. All of us loosing my brothers ball at sea (… sorry, Mikkel…) and throwing rocks in the water, trying to make waves big enough for the foot/soccer ball to come back to us. Let’s just say, it didn’t work as well as we planned..

Sorry puppy, it’s gone.

 

Jeg håper dere liker innlegg som dette, med masse bilder, og innblikk i livet mitt.

I hope you like posts like this with a lot of pictures, and an insight into my life.

 

Until next time

xx

