Mr. Brightside, mail and rain.

by missjuliealexandra

I dag gikk jeg heelt til postkontoret (det var ikke så langt, men for meg og mine bein var det rene Nordpolekspedisjonen..) i regnet for å hente en pakke fra mamma, i butikken og på apoteket. Flink jente, Julie!

Today i walked allll the way to the mail office (it’s really not that far, but to with my legs it’s basically a trip to the North pole..) to get a box from my mom, went to the grocery store and to the pharmacy. Well done, Julie!

 

Det var ganske deilig å komme seg ut, selv om jeg er forkjølet, og det regner. Men Mr. Brightside, Radiohead og resten av musikken min holdt meg med selskap, så det hjalp jo litt. Hurra for turer i regnet!

It was quite nice to get out, even if I have a cold and it’s raining. But Mr. Brightside, Radiohead and the rest of my music kept me company, so that helped a bit. Hooray for walks in the rain!

Tusen takk for pakken, mamma! Nå har jeg både julemarsipan i Oktober og lesestoff i mange timer! 😀 Du er snill, du. 

Jeg håper du har hatt en veldig fin dag også! Husk at den bare blir så bra du gjør den til selv. Frisk eller ei.

I hope you had a good day too! Remember it will only be as awesome as you make it yourself. Healthy or not.

xoxo

